Editorial

Din nou probleme cu Vodafone

Vodafone atentie! Un cititor pcnews are probleme cu voi. Departamentul PR (adica relatii cu publicul) sa citeasca nemultumirea de mai jos, iar noi asteptam de la ei o rezolvare cat mai rapida. Un email pe adresa redactie cu explicatii de la Vodafone ar fi chiar dragut.

Ma numesc Cristian Trohin si sunt din Craiova.

In Decembrie 2009 am cumparat un telefon de la ei, prelungind abonamentul sotiei pe 2 ani, era vorba de un Samsung S3650, dar oricum modelul nu conteaza. La jumatatea lunii Aprilie 2010, telefonul s-a defectat, si anume, nu mai pornea. Am dus telefonul la magazinul lor din Craiova, de unde a fost trimis in service. Dupa o saptamana, telefonul s-a intors, iar in certificatul de garantie era mentionata ca reparatie resoftarea. Telefonul, care fusese trimis in service cu tot cu incarcator, a sosit fara incarcator. In fine, mi-au dat alt incarcator compatibil. Dupa 2 zile de la ridicarea din service, problema initiala a aparut din nou, telefonul refuza sa porneasca. Din nou am mers la magazin cu telefonul, si de aceasta data am cerut inlocuirea telefonului. Domnii de la magazin mi-au explicat ca nu depinde de ei, ci de cei de la service daca imi inlocuiesc telefonul sau nu. Dupa aproape 2 saptamani de service, telefonul s-a intors iar reparatia a constat in schimbarea placii de baza. De cand am ridicat telefonul a doua oara de la ei, a inceput o noua serie de probleme, blocari aleatorii care nu se mai rezolvau decat cu scoaterea bateriei, restartarea telefonului in timpul convorbirilor si multe altele. Toate aceste probleme au culminat la jumatatea lunii Mai 2010, la fix o luna de la prima defectiune, cand telefonul din nou a cedat si nu a mai vrut sa porneasca. Deja satul de problemele avute cu acest telefon, m-am documentat si am citit legea 449/2003, care mentioneaza drepturile consumatorului si obligatiile vanzatorului. Legea spune ca vanzatorul este obligat sa asigure garantia produselor vandute, si totodata consumatorul are optiunea de a-si primi banii inapoi sau de a avea reducere la un alt produs similar, in cazul in care vanzatorul nu repune in conformitate produsul initial. Cand am dus a treia oara telefonul la magazinul Vodafone, am depus si o cerere prin care le soliticat in temeiul legii 449/2003, fie restituirea banilor, fie sa imi acorde discount pentru alt telefon, la aceeasi oferta de care am beneficiat cand l-am cumparat pe acesta. Am primit din nou un raspuns pe email de la Vodafone cum ca numai service-ul poate sa decida aceasta chestiune. De parca eu am facut contract, sau am cumparat telefonul de la service! Le-am replicat ca daca nu vor rezolva aceasta problema in 48 ore voi apela la ANPC. Raspunsul lor a fost ca o sa primesc raspuns la reclamatia mea in 30 zile lucratoare. Absurd!

Eu nu stiu acum daca cei de la Vodafone cunosc sau nu legea, dar macar sa inainteze cererea mea catre cineva care o cunoaste. In lege se specifica clar ca problemele trebuie rezolvate intr-un termen rezonabil, si fara inconveniente pentru client. Acum astept sa vad daca ma contacteaza in 48 ore, daca nu, apelez la ANPC. Daca nu se rezolva nici cu ANPC, o sa ii actionez in instanta.

Multumesc pentru atentie,

Toate cele bune,
Cristian Trohin

vodafone logo

To Top