Comerțul online prinde la români care au descoperit că e mult mai comod să stai acasă și să alegi decât să alergi prin magazine. Dacă unele magazine numără milioane de euro și înțeleg tendințele societății alte își risipesc banii deschizând magazine de sute de metri pătrați în Caracal.
In primele două săptămâni ale lunii decembrie, 3 milioane de români s-au îndreptat către eMAG pentru cumpărăturile de Crăciun. Vânzările din această perioadă au depăşit cu 52% valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Dacă de Black Friday ne-au vizitat peste 1,3 milioane de oameni într-o singură zi, acum, în doar două săptămâni, au venit la eMAG peste 3 milioane de români în căutarea cadourilor de Crăciun pentru cei dragi. Până la sfârşitul lui decembrie ne aşteptăm să atingem vânzări de două ori şi jumătate mai mari decât într-o lună normală”, spune Radu Apostolescu, vicepreşedinte eMAG.
Magazinele Domo și Altex investesc și ele dar nu în servere și promovare online. Cele două firme tocmai au deschis magazine în București și Caracal.