Stiri

Internet & Mobile World se mută în Pavilionul Central al Romexpo

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015) ajuns la a patra ediție, se mută anul acesta în Pavilionul Central al Romexpo și așteaptă peste 7.300 de participanți business. IMWorld a înregistrat din 2012 și până în prezent o rată medie anuală de creștere de 31%.

La evenimentul care se va desfășura în perioada 7-8 octombrie 2015 vor fi prezente peste 130 de companii expozante atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenția publicului soluții de business de ultimă generație, accentul fiind pus pe inovație. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezența a peste 120 de speakeri locali și internaționali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” – , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.

Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutățile în materie de soluții digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacționeze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaționale.

Datorită combinației ideale dintre infrastructura tehnologică existentă, care plasează țara noastră pe primele locuri în regiune și creativitatea tinerilor care lansează pe bandă rulantă soluții autohtone de succes, România atrage anual tot mai mulți investitori străini în acest domeniu cheie.

Potrivit Universum, inovația, creativitatea și viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generație de specialiști în soluții digitale – produsul care tinde să devină cel mai de succes export al României în întreaga lume, iar IMWorld 2015 oferă acestei generații șansa de a se prezenta și de a veni în contact cu străinii interesați de creațiile lor.

În acest sens, în cadrul expo-conferinței, va exista și un spațiu special amenajat, dedicat camerelor de comerț străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni vor putea intra în contact cu reprezentanții investitorilor care tatonează piața românească, în căutarea unor oportunități de afaceri în tehnologie.

„În cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking și aceste două zone noi: Start-ups Area, pentru încurajarea inițiativelor locale, și International Area, în condițiile în care evenimentul capătă tot mai mult un aspect regional atât în privința expozanților, cât și în privința vizitatorilor. În acest an, expo-conferinţa va atrage tot mai mulți participanți din Europa Centrală și de Est, devenind un eveniment de referință în regiune în domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Românii a inovației”, a spus Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.

La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare și demo-uri, în cadrul cărora își vor expune noile produse și soluții tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri pătrați din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesați vor putea testa produsele propuse și vor putea interacționa cu reprezentanții companiilor. Până la începutul lunii august, 75% din spațiul destinat companiilor expozante a fost deja contractat.

Accesul la IMWorld 2015 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online, accesând imworld.ro

Lansare ASUS PadFone2 in Romania

To Top