eMAG, cel mai mare magazin online din România, a înregistrat vânzările de 23 milioane de euro într-o singură zi. La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMAG erau 100.000 de oameni. În momentul de vârf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul ȋntregii zile, cel mai mare retailer online din Romȃnia a primit 3,1 milioane de vizite. Creşterea traficului față de anul trecut a fost susţinută de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite şi 13.000 de comenzi.
Cea mai mare comandă plasată de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga. Tot de pe telefonul mobil a fost comandat şi un televizor 4K, redus de la 22.000 de lei la 17.000 de lei. Toate produsele din oferta de Black Friday sunt din gama curentă, iar trei sferturi au fost lansate ȋn 2013.
Livrarea produselor a ȋnceput de vineri, iar jumătate dintre acestea vor ajunge la clienţi ȋn cursul zilei de astăzi, 25 noiembrie. Pȃnă la data de 29 noiembrie, toate comenzile vor fi livrate din depozitul eMAG acasă la clienți.
În total, clienții eMAG au cumpărat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto şi video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere și mașini de spălat, până la mixere, storcătoare și expresoare. Cel mai rapid ritm de epuizare a stocului a fost raportat de categoria tabletelor de 99 de lei, cel mai mic preţ al unei tablete vȃndute ȋn Europa. În primele 5 minute au fost vȃndute 1.000 de tablete, 3 tablete pe secundă.
În topul vȃnzărilor s-a situat şi categoria produselor de bricolaj pentru casă şi grădină, cu 9.000 de produse, de la bormaşini și lopeţi de ȋndepărtat zăpada, până la drujbe și mașini.