Stiri

Vodafone – aventura continuă!

După ce Dan a avut probleme cu Vodafone, Francisca Lipianu ne relatează aventura ei cu Vodafone. Am să las textul aşa cum l-am primit de la Francisca:

Sa va povestesc si eu ce am patit: Ieri la ora 11 ma suna sotul si, desi pe ecranul telefonului lui mobil aparea afisat numarul meu de telefon , surpriza: ii raspunde o alta persoana!!! Astfel eram 3 pe un fir: eu, sotul (care nu ma auzea, dar eu il auzeam pe el) si persoana .. anonima! Am aflat azi din ziar ca ieri in intervalul 11:09 si 11:37 o parte din clientii Vodafone au avut dificultati la apelare, constand in comutarea eronata a apelurilor.! Acest fapt nu il cunosteam ieri. Bineinteles ca m-a dus cu gandul la piraterie si, pentru ca daca suni la *222 astepti mult si bine pana robotul isi termina numarul, am indraznit sa trimit un mail (” Sunt abonatul cu numarul de telefon ………. Acum 10 minute am fost sunata de sotul meu. Culmea: desi pe ecranul telefonului lui mobil numarul meu era afisat corect, la acest ……….. a raspuns o alta persoana! Cum este posibil? Se poate ca persoana respectiva sa utilizeze acelasi numar de telefon? Poate fi vorba de.. .. piraterie? Nu as vrea sa platesc factura telefonica pentru convorbirile altora! ) . La 2 minute primesc raspuns automat care bineinteles avea aproape acelasi continut ca si robotul de la *222. Eu am considerat , atunci in nestiinta de cauza, ca mailul meu era important mai ales ca aceste companii te sfatuiesc sa-i informezi de urgenta atunci cand ai primit apeluri “suspecte”. Cand am vazut ca primesc acel mail de confirmare bineinteles ca m-am enervat si am raspuns – ” Din nefericire, mailul pe care l-am trimis (de maxima importanta) nu are legatura cu nici unul din punctele prezentate mai jos. Este o sesizare sau.. o reclamatie! Si daca si aici ne jucam de-a “robotul” cu siguranta am sa renunt curand la serviciile Vodafone! Am o urgenta care este tratata cu indiferenta si chiar daca cele trei abonamente pe care eu le detin la compania dvs. nu maresc cu mult profitul companiei consider ca am dreptul la o explicatie. Sunt sigura ca daca renunt, nu veti pierde mare lucru in comparatie cu numarul mare de utilizatori pe care ii detineti! Poate ar trebui sa selectati aceste mesaje via mail si sa dati prioritate celor urgente. Nu v-am trimis un SPAM, nu v-am trimis un mail pentru distractie ci doar… v-am trimis o sesizare! “. La 10 minute sunt sunata de catre un operator care imi explica situatia in legatura cu sesizarea care am facut-o. Ma linistesc, cu convingerea ca acest incident nu ma afecteaza financiatr! La alte 10 minute sunt sunata de catre alt operator care a tinut mortis ca-mi raspunda la cel de-al doilea mail. Acest operator care s-a recomandat la inceput (pentru ca , stiti si dvs, vorbesc foarte repede nu am retinut numele) m-a retinut la telefon cu un comportament verbal, agresiv (la modul “cand vorbesc eu, tu taci”!) cu tonul ridicat, imi explica ce inseamna acel mesaj automat pe care l-am primit. Cu alte cuvinte “m-a scuturat” ca am raspuns la acel mail. Si ca sa faca treaba si mai buna , in momentul in care m-a lasat sa vorbesc mi-a trantit un ” O zi buna, la revedere”! Deci: 1.timp pierdut (timpul meu de la serviciu!!!), 2.scuturata (nu cred ca avea dreptul) , 3.mi-a inchis in timp ce vorbeam! Sincer nu am inteles rostul aceluiui apel din partea operatorului asa ca m-am hotarat (nu era prima data cand pateam asa ceva din partea unui operator Vodafone) sa sun la 302.22.22 si sa ii anunt ca renunt la serviciile lor. Doamna mi-a raspuns cu scuzele de rigoare privitor la comportamentul colegei spunandu-mi ca “unii au si zile proaste” , m-a anuntat ca aceste convorbiri se inregistreaza si se vor lua masuri. Ok, imi zic, inchid, si in drum spre casa imi dau seama ca aceasta companie supravietuieste datorita utilizatorilor. Eu=utilizator!! Este ca si cum as da bani cuiva sa ma hartuiasca! Pentru ca ce a facut operatoarea se poate numi hartuire! Asa ca mai trimit un mail, seara pe la ora 20, prin care solicit numele operatoarei pentru a depune reclamatie. Mi se confirma si sunt rugata sa comunic numarul de telefon pentru a fi contactata in vederea obtinerii mai multor detalii in legatura cui acest incident. Pana azi la ora 13 nu am primit nici un telefon astfel incat am fost nevoita sa insist si in final cineva m-a sunat (de data asta am notat numele) si mi-a spus ca trebuie sa depun o reclamatie si in termen de 30 zile voi primi un raspuns oficial. La intrebarea mea “Pot obtine inregistrarea convorbiirii? Este dreptul meu!” operatoarea imi spune ca nu stie pentru ca nu toate convorbirile se inregistreaza. Incheie convorbirea cu ” Sigur nu puteti obtine inregistrarea ca aceasta nu exista” cand mai devreme mi-a zis ca “nu stie”!!! Ce sa inteleg din asta? Eu consider ca este dreptul meu iar operatorul nu avea nici un drept sa ma sune si sa ma certe! Vi se pare normal ce se intampla?

Şi noi considerăm că operatorul a greşit. Aşteptăm din nou răspunsul Vodafone pe adresa noastră de email.

Cei de la Departamenul PR Vodafone îmi cunosc email-ul.

To Top