Compania Huawei se confruntă în prezent cu o serie de probleme de natură politică ce afectează poziția gigantului chinez pe piața europeană. În România, Huawei are o prezență puternică și peste 2.200 de angajați, o cifră impresionantă pentru o companie asiatică. De regulă, giganții IT deschid în România doar birouri de reprezentare cu cel mult 100 de angajați.
Huawei Consumer Business Group România anunță detalii despre parteneriatul cu retailerul Contakt, prin intermediul căruia utilizatorii beneficiază de servicii utile în procesul de customizare a dispozitivelor echipate cu Huawei Mobile Services (HMS). Colaborarea a debutat în luna iunie 2020, iar în prezent, unitățile HUAWEI VIP Service se regăsesc în cele peste 200 de locații Contakt din întreaga țară.
Prin intermediul serviciilor oferite de Huawei și Contakt, utilizatorii se pot bucura de potențialul maxim al dispozitivelor personale.
Serviciile oferite de cele două companii sunt valabile pentru întregul portofoliu de dispozitive echipate cu HMS, printre care se numără atât cele din categoria smartphone, printre care HUAWEI Mate 30 Pro, HUAWEI P40 Series, HUAWEI Seria Y, HUAWEI P smart 2021 și HUAWEI Mate 40 Series, cât și cele din categoria tablete: HUAWEI MatePad Pro, HUAWEI MatePad T10 și HUAWEI MatePad T10s.
Printre serviciile utile puse la dispoziția utilizatorilor se numără customizarea noului dispozitiv cu datele și aplicațiile importante din vechiul device cu ajutorul aplicației Phone Clone, instalarea aplicațiilor utile în activitățile de zi cu zi din magazinul propriu de aplicații, HUAWEI AppGallery, crearea unui ID HUAWEI, precum și oferirea unui extra beneficiu de spațiu de stocare gratuit în Cloud pentru anumite modele.
Imediat după achiziționarea unui telefon sau a unei tablete, utilizatorii sunt așteptați în cea mai apropiată locație HUAWEI VIP Service, unde reprezentanții Contakt îi întâmpină cu sprijinul necesar în procesul de personalizare a noului dispozitiv.
Intervalul mediu în care se realizează întregul proces HUAWEI VIP Service este de 15 minute și vine ca un extra beneficiu oferit, în mod gratuit, în termen de 12 luni din momentul achiziționării unui dispozitiv Huawei. În plus, după finalizarea serviciului, reprezentații locației HUAWEI VIP Service în care s-a efectuat procesul le oferă utilizatorilor asistență tehnică timp de o lună.