Stiri

Toată echipa Adobe România lucrează de la distanță, în contextul pandemiei COVID-19

Lucrul de acasă începe să devină o regulă în companiiile de software. Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie, pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus.

Cei aproape 700 angajați din București, majoritatea implicați în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou – precum laptop, monitor, tastatură, mouse – astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă.

În plus, în acest context și cu scopul de a spori confortul angajaților în perioada lucrului de acasă, Adobe oferă suport financiar, respectiv o sumă de 250$ alocată fiecărui angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și Internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.

Pentru a asigura comunicarea eficientă și conectarea ca echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, iar întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal.

Măsura de a lucra de acasă, valabilă pentru toți angajații Adobe din Europa, este valabilă până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.

Rezultate financiare record

Adobe a înregistrat venituri trimestriale record de 3,09 miliarde USD în primul trimestru al anului fiscal 2020, ceea ce reprezintă o creștere de 19 la sută an de an. Veniturile segmentului Digital Media au fost de 2,17 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o creștere de 22 la sută de la an la an. Veniturile Creative au crescut la 1,82 miliarde de dolari, iar veniturile Document Cloud au fost de 351 de milioane de dolari.

Veniturile segmentului Digital Experience au fost de 858 milioane dolari, reprezentând o creștere de 15 la sută peste an. Adobe a răscumpărat aproximativ 2,4 milioane de acțiuni în timpul trimestrului analizat.

To Top