Editorial

Promotie emag de revelion: epic fail

Cineva din echipa emag a avut o idee buna: o promotie de anul nou cu reduceri atractive. In fiecare ora a noptii de revelion urmau sa aiba loc reduceri intre 25% si 80% pentru anumite categorii de produse (netbook-uri, harddisk-uri externe, laptop-uri, etc). Se pare ca altcineva a distrus aceasta idee, iar promotia de anul nou de la emag a generat mai mult rau decat bine.

In primul rand marea dezamagire a venit de la cedarea serverelor emag din cauza traficului mare generat de interesul pentru aceasta promotie. Site-ul emag a fost inaccesibil o buna bucata de timp in noaptea de anul nou, iar cand a functionat paginile se incarcau cu viteza melcului beat de emotie.
In al doilea rand s-a dovedit ca netbook-uri insemna in realitate un singur model de netbook, rame foto digitale se traducea de fapt prin un singur model de rama foto, etc. Dezamagire maxima!
In al treilea rand daca aveai noroc si site-ul emag mergea, iar soarta era buna si singurul produs cu discount era pe placul tau urma a treia dezamagire: stocul era epuizat.

Comentariile lasate de numerosii clientii nemultumiti si dezamagiti ar trebui sa puna pe ganduri departamentul de marketing de la emag care a reusit sa faca mult rau imaginii emag cu aceasta pseudo promotie.

Dragi oameni de marketing nu uitati aceasta lectie: daca reusesti sa trezesti interesul cumparatorului si-l faci sa iti treaca pragul incearca sa nu-l dezamagesti. Data viitoare nu o sa-l mai prinzi pe la tine!

To Top